Vysílání 22.5.2021

23.05.2021 16:31

Zdravím všechny co zase zavítali na moje expediční stránečky. 

V sobotu 22.5.2021 jsem vyrazil zase rozdat nějaké ty bodíky expedicím a trochu si i pokecat. Jelikož se jel EBH a byl předpoklad, že bude dost stanic v éteru, tak jsem se předběžně domluvil s Mirkem Rozseč, že by za mnou přijel a vysílali by jsme jako expedice Lada. Mirek byl touto myšlenkou nadšený a přislíbil, že pokud bude mít čas, tak Ladu oprášíme a proženeme éterem.
Bohužel mi Mirek ve čtvrtek psal, že má nějakou práci a že to na 90% neklapne. No co, pojedu holt sám a budu si psát spojení sám pro sebe. Na moji oblíbenou kótu jsem dorazil před sedmou hodinou večerní. Pro jistotu jsem si tentokráte vzal i kotvení stožáru antény 1/2 a 5/8. Cestou jsem poslouchal exp. Signál a po zhodnocení větru na kopci jsem se rozhodnul postavit stožár bez jednoho dílu s kotvením a dát 5/8. Cca za 15 minut jsem měl anténu nahoře a zakotvenou. Zkontroloval jsem kolky a napnutí lan a šel jsem vysílat. Od vysočiny se něco hnalo s deštěm a tak jsem ten mrak po očku sledoval a poslouchal, zda nebouří a nelítají blesky. Naštěstí to byl jen déšť, ale se silnými poryvy větru a to jsem byl rád, že mám stžárek zakotvený. Ale i tak jsem trnul, aby nepřišl ještě větší poryv a nesfouknulo mi to anténu dolů. Naštěstí to byla jen přeháňka co rychle přešla a šla dál nad Bouzov, kde vyčarovala krásnou duhu. (Pod článkem je foto, vpravo dole je Bouzov, klikni pravým tlačítkem na myši a otevř obrázek v novém okně). 
Tak když to sobotní vysílání shrnu, tak jsem si zapsal 45 spojení, (všechny jsem si nepsal, jen ty co byli pro mne zajímavé) z toho 15 bylo Slovenských expedic. Krása, co k tomu dodat z kóty u Nové Rovně, co má jen 549 m.n.m. a jde z ní udělat spojení až ke Košicím. 
Takže za mne super povysíláníčko a o půlnoci jsem to zabalil a frčel jsem zpět na chaloupku, vysílat na dřevěným dvoumetru cca 50-250Hz rušení spánku spoluspících :-D 
 
73 Syky Boskovice