Vysílání 18.3.2023

19.03.2023 12:37

Jelikož bylo nahlášených pár expedic a já byl na chalupě, tak jsem vyrazil 18.3. na moji oblíbenou kótu u Nové Rovně. Tentokrát jsem vyjel docela brzy, protože technika byla již nachystaná od dopoledne v autě, tak jsem se ničím už nezdržoval a vyrazil jsem cca v 18h na Roveň.

Rušení bylo docela veliké a DX chodily až byl problém udělat spojení s Milanam Senica, ale chvílemi to opadlo a tak jsem první spojení udělal s Milanem a lovil jsem dál další stanice a expedice v záplavě Déxů. Ozval jsem se i na Hanáckém kolečku a zábukářil jsem tam až do jeho konce. Pak jsem uslyšel Vláďu 3 dvory a udělal jsem s ním spojení. Na 27 kanále jsem narazil na Mirka Rozseč a tak jsem tam zakotvil. Přidal se i Vodník z Rybníka a řešily jsme jeho novou anténu a stožár. Postupně se na nás hlásilo xx lidí a chvíli pokecali, nebo jen byli za bukem. Když jsem to v 21:30h proladil, byli jsme v tom našem okolí jediní, kdo ještě vysílal. Defakto jsme na kanále 27. seděly až do 22h kdy jsem už měl tedy shozený stožár s půlkou a jel jsem jen na dvoumetrovou magnetku, co mám na autě. Neměl jsem v plánu tentokrát být na kopci až do půlnoci, protože jsem nějaký nakřápnutý. Tak ještě po cestě jsem udělal poslední spojení s Mirkem a u chalupy i s Vodníkem. 

Byl to dobrý večer, kdy se zase dobře pokecalo a udělal se trochu rozruch na CB pásmu. Tak snad bude i příští sobotu zase živo na čtvero ročních období a pokecáme. 

Syky Boskovice   73!