Vyhlášení soutěží Holice 2023

02.09.2023 09:35

Letos mi přišly zase dvě pozvánky do Holic a to za aktivity a druhá na LPD. Tak nějak jsem to čekal, že v LPDču budu v první dvacítce, což se mi pokaždé podařilo a proč by tomu mělo být jinak i letos? :-) Jenom na kterém místě jsem??? To se dozvím v Holicích.

Cesta byla na pohodu, zaparkoval jsem na klasickém místě kde je většinou nějaký ten flek a vyrazil zkouknout stánky a blešák. Nic extra jsem nepotřeboval, tak jsem jenom zkouknul veteš co tam každoročně mají. Pár zajímavých věcí by člověk sice našel, ale nechtěl jsem zbytečně utrácet, takže jsem si koupil jenom novou baterku do ručky, která mi po10 letech začíná odcházet. Při procházení mezi stánky jsem se potkal s Davidem z Rájce a i Bubeníka s rodinkou jsem potkal. Což jsem byl rád, protože jsem ho už dlouho neviděl. S Vodníkem jsme byli domluveni, že se sejdeme před vyhlášením a půjdeme tam spolu. Čas byl dobrý, tak jsme si dali něco dobrého na zub a bylo asi třičtvrtě na jednu a Vodník taky dorazil a mohlo se jít na vyhlašování.
Takže shrnu, v LPD jsem se vešel dokonce do první desítky, což mne mile překvapilo a to na krásné 10. místo. Aktivity jsem samozřejmě věděl, že jsem na prvním místě. To už bylo známo od konce roku, takže to byla jenom formalita a převzetí diplomu, který doplní sbírku v mém hamšeku. Ještě musím dodat, že letos kupodivu celkem dobře fungoval mikrofon a tak bylo celé vyhlašování dobře slyšet.
Jsem s výsledky spokojený a snad se mi bude tak dařit i v dalších létech. 
Je vidět, že kóta kam jezdím nechodí špatně i když má jenom 549m, uvidíme jak se mi bude dařit v dalších létech a co obměním za techniku. Každopádně s něčím jsem už letos začal a tak snad to bude posun k lepšímu.