Vyhlášení soutěží Holice 2022

04.09.2022 12:31

Čtvrtého srpna mi přišla pozvánka do Holic, jelikož jsem se umístil v první dvacítce v LPD 2022. A protože se tam budou vyhlašovat i první tři místa v aktivitách za rok 2021, pojedu nejméně na otočku do Holic abych si vyzvednul diplomy. 

Cesta utíkala celkem rychle a protože jsem jel z chalupy, byli jsme asi za hodinku v Holicích. Zaparkoval jsem již na pro mne známém místě kousek od kina a vyrazil jsem s mamčou a mladým okouknou co mají na blešáku a stáncích. Bohužel letos na blešáku pro mne byl jenom šrot a nic co by mne zaujalo. Nic jsem nutně nepotřeboval a ani nesháněl, tak jsem to vše jen prošel a okouknul. Aspoň jsem ušetřil :-D a potkal jsem pár známých a pozdravil se s nimi. Mladej se vyblbnul na prolézačkách co tam mají za kinem a čekali jsme už jen na 13h na začátek vyhlášení.
Vyhlašování probíhalo klasicky za blbnutí bezdrátového mikrofonu a po vyhlášení 20. až 11. místa, nezazněla moje volačka. Tak si říkám, že je to paráda, protože jsem tedy v první desítce. Což je super na kótu s nadmořskou výškou jen 549m. Umístil jsem se na pěkném 9. místě ze 43. soutěžících. Za mne veliká spokojenost, na to jaké bylo strašné rušení v první půlce závodu. Tak už se těším na příští rok.
Na vyhlášení za mnou přišel i Vodník Česká Třebová/p. Rybník, aby jsme si potřásli pravicí a poznali se naživo, když už jsme byli na stejném místě a znali jsme se jen z CB a telefonu. 
 
73.