Vyhlášení LPD 2021

29.08.2021 15:12

Letos jsem si LPD užil, tak jako každý rok a tak jsem čekal, zda můj výkon bude na oceňované příčky. Vyhlášení v Holicích se nezastavitelně blížilo a v mejlíku nebyla stále pozvánka na vyhlášení do Holic. Tak jsem byl tak nějak smířený, že jsem se umístil někde za dvacátým místem a už jsem to nějak neřešil. Jelikož moje předešlé umístění bylo vždy od 15 do 20 místa. Do Holic jsem defakto ani nepotřeboval jet, takže jsem si pomalu plánoval, co budu ještě dělat na chalupě. A ejhle, jednoho dne přišel mejlík, že se mám dostavit do Holic na vyhlášení, že jsem na pódiu.   Tak jsem přítelkyni oznámil, že tedy nakonec pojedeme na výlet do Holic. Nějak jsem to v tu danou sobotu nehrotil, potřeboval jsem se vyspat a tak jsme do Holic vyrazili až po desáté hodině. Cesta utekla celkem rychle, mamača a malej si zdřímnuli a asi za hodinku a půl jsem parkoval hned vedle blešáku v Holicích. Mladej nebyl moc dobře naložený po probuzení a tak byl trochu protivnej. Času do vyhlášení bylo celkem dost a tak jsem zamířil na blešák. Koupil jsem si pár drobností do audia, konektory a kapacitor a nakonec jsem ještě objevil malej repráček 45ohmů za strašných 5 Kč  který potřebuji do jedné lokomotivy k zvukovému dekodéru. Malej měl už hlad, tak jsme si koupili klobásku a dali si malou sváču. Při pohledu na hodinky jsem zjistil, že už je za deset minut jedna a tak půjdeme do sálu na vyhlášení soutěží.

Chvíli jsme seděli a čekali až si to chlapy dochystají a dostaví se poslední opozdilci. Každopádně začalo se celkem přesně v 13. hodin a hned vyhlášením LPD Spousta lidí se nedostavila a tak 20-11 bylo vyhlášeno celkem rychle a k mému údivu jsem mezi nimi nebyl. Při vyhlašování osmého místa, jsem byl už docela nervózní kolikátý tedy letos jsem. A haaa.... zazněla moje volačka a krásné sedmé místo jsem nakonec obsadil a je to zatím nejlepší umístění ze všech LPD co jsem zatím soutěžil. Takže musím říci, že i z kopce co má jen 549m.n.m. se dá udělat pěkné umístění a spojení co dají dobré body do závodu.
Jako bonbónek Radegasti vyhlašovali ještě umístění třech nejlepších co se na ně dovolali během expedice okolo republiky, kde jsem se umístil na třetím místě se 7 spojeními z 10 možných.  Takže jsem dostal diplom a uznání za snahu. 
Bohužel mi nepřálo počasí během lovení této expedice, protože když jsem koukal na radar jak šly bouřky, tak v těch třech případech kdy se mi nepodařilo s nimi udělat spojení tam měli bouřky a tudíž nevysílali. V jednom případě jsem je slyšel je slyšel na mobilce u Protivanova, ale spojení se nepodařilo ani pak na velké anténě.
Po vyhlášení jsme si zašli na oběd a malej chtěl ještě vyzkoušet prolézačky co byli u blešáku a tak jsem se vydal ještě kouknout co tam ještě zbylo za veteš. Během "bloudění" po areálu jsem samozřejmě potkal spoustu známých a prohodili jsme pár slov. Šel jsem vyzvednout mamču s malím na prolézačky a vyrazili jsme zpět na chalupu. 
Takže bych letošní trávení nejen sobotních večerů na kopcích hodnotil velice pozitivně, jelikož mi to přineslo i nějaké to ocenění. 
Pokud jsi dočetl/a až sem a neusnul/a jsi u těchto mích postřehů zážitků jsem rád a doufám, že zase moje stránečky brzy navštívíš.
73.
LPD
Okolo ČR