Umístění v LPD

23.08.2020 21:10

Tak jsem si v sobotu udělal výlet s rodinkou do Autokempu Výr,  na vyhlášení výsledků LPD 2020. Cesta celkem šla a jel jsem na pohodu a před jednou hodinou jsme dorazili na místo. U závory jsem řekl, že jedu na vyhlášení CB České Lípy a pustili nás bez placení do areálu i s autem. Pozdravil jsem se, se s pár kolegy a šel se projít s rodinkou po hrázi. Vodní nádrž Výrovice nás nějak moc nezaujala, při pohledu do vody kde plavali leklé ryby, nás přešla chuť na případné schlazení ve vodě.

Ve 14 hodin bylo vyhlášení a tak jsme zasedli chvíli před druhou do velkého altánu a čekali jsem na vyhlášení. Bylo to vyhlášeno celkem rychle, jelikož bylo teplo a nechtělo se tam nikomu moc sedět. Takže jsem se umístil na 19. místě ze 48. soutěžících a trochu mne mrzí, že jsem se nedostal na nižší příčku. Ale je to dobré, chtěl jsem být do dvacátého místa a to se mi povedlo. Škoda že CL-35 neposlal deník, skrz nějaké interní nesrovnalosti, protože by to bylo o dvě uznaná spojení víc po 190km víc + násobek bodů. Nu což, třeba příští rok bude lepší a bez takového rušení. Každopádně to nedělám pro diplomy a medaile, ale protože mne to baví.
 
Tak koukám na nové výsledky LPD kde jsem na 21. místě a musím říci, že mi to příjde nějaké divné. Aby některé stanice měli najednou o tři tisíce bodů více a ostatní jen o nějakou stovku? No kdyby to zrovna nebyla stanice spojená s pořadetel tak bych neměl podezření, ale všimnul jsem si, že poslední léta výtězí stanice v tomto spojení. Obrázek ať si udělá každý sám.