Shrnutí LPD 2020

27.07.2020 15:32

Malé zhodnocení LPD 2020

Techniku jsem měl nachystanou už v 11 hodin v autě a tak jsem po obědě jezdil s malým na čtyřkolce a čekal na hodinu H. Po půl sedmé jsem vyrazil na portejblík u Nové Rovně. Stožárek jsem postavil s 5/8 a zabydlel se v autě, tak jsem byl v sedum nachystaný a mohl jsem začít. Letos jsem si vzal Presidenta Herbrta místo Harryho. Bylo celkem velké rušení a DXama se to to jen hemžilo, což pro místní spojení nebylo moc dobré. V první části závodu jsem udělal jen 32 spojení (3 176 Km) s průměrem 99,25 Km na spojení. V druhé části už rušení opadlo a udělal jsem 43 spojení (5 063 Km) s průměrem 117,74 Km na spojení. poslední spojení v 4:59 stálo zato. Bylo na Šerlich a dalo mi 290 Km + násobek CL.

Takže celkem navázáno 75 spojení což bylo 8 239 Km. Uvidím na jakém místě se tedy v letošním LPD umístím. Po roce jsem si zase pěkně zavysílal a pokecal se starými známými z éteru a o to jde.