LPD 2023 - závod

25.07.2023 13:30

Tak i letos jsem se přihlásil do soutěže LPD a byl mi přidělen volací znak ET-118. Na sobotu jsem se celkem dobře vyspal, což je základ, abych dlouho vydržel ponocovat. Část techniky jsem si nachystal už dopoledne do auta, protože jsem se ještě s rodinkou chystal na pouť do Trnávky, tak jsem nechtěl vše brát, aby bylo v autě místo. Kluci se svezli na kolotočích a koupily jsme si ještě makrelky a jelo se domů. Dal jsem si makrelku, doložil zbytek techniky, vzal si dostatek pití, protože po rybě bude žízeň. 

Na kótu u Nové Rovně jsem dorazil něco po 18 hodině a udělal jsem hned několik spojení ještě na magnetku a šel jsem postavit stožár s anténou. Když jsem měl vše smontované, počkal jsem si na chvíli kdy nebude foukat a vztyčil jsem stožár s 5/8. Zajistil jsem tři kotevní lana a začalo zase foukat. Pro jistotu jsem ještě změřil SWR a měřák mi ukázal 1,1, super, nechám to tak a jdu vysílat.
Ještě jsem udělal nějaké spojení a trochu si předepsal deník. První část závodu celkem šel, rušení bylo tak standartní a udělal jsem 35 spojení.
Byla pauza a mně se ani nechtělo moc spát. Chvíli jsem kecal s různými stanicemi a pak jsem se odladil na Béčko, kde byl Vodník z Rybníka, který byl na Hoblovně. V mobilu byli operátoři ze Svitav, co jeli z Hoblovny domů, tak se průběžně dělalo spojení i s nimi do mobilu. Trochu jsem pak podřimoval a poslouchal po pásmu než začala druhá polovina závodu.
Ta proběhla celkem dobře, sice spojení nebylo zase tolik jak bych si představoval, jenom 38. Ale jo, je to takovej průměr. Škoda, že se mi nepovedlo udělat dvě kontrolky co jsem slyšel ke konci závodu, to by bylo dobrejch pár set bodíků.
Tak celkem jsem za závod udělal 73 spojení a průměr na jedno spojení je 99.1km, což není zase taková bomba, jelikož hodně soutěžících bylo do 50km ode mne. No a to mi pěkně pokazilo průměr na jedno spojení.
Tak uvidíme, jak dopadnu v celkovém pořadí, já budu spokojený když budu v první dvacítce. 
 
Syky.