LPD 2021

27.07.2021 11:57

Letošní LPD zase vyšlo do půlky mojí dovolené a tak mi nějaké ponocování opět nevadilo. Na kopec u Nové Rovně jsem přijel po půl sedmé a pomalu jsem začal stavět stožár s anténou. Šlo by mi to rychleji, ale takovej útok krvežíznivých hovad jsem nikdy nezažil. Musel jsem se i na chvíli zdekovat do auta. Asi po 10 minutách je to přestalo bavit a odletěli jinam. Takže stožár jsem dokotvil minutku po sedmé hodině. 

Závodit jsem začal pozvolna, abych si zvyknul zapisovat a zvolil si patřičné tempo. Rušení bylo celkem malé a tak se mi podařilo udělat v první části závodu 40 spojení, (4 429km) což je průměr na jedno spojení 110,7km. V druhé polovině závodu bylo pásmo úplně čisté a tak se mi podařilo několikrát udělat spojení do Čech a až na Klínovec, což je 285km.Takže jsem udělal 44 spojení, (5 457km) a průměr na jedno spojení byl 124km. Celkem se mi tedy povedlo udělat 84 spojení (9 886km). Uvidíme kolik spojení bude správných (uznaných) a kolik protistanic pošle deníky. Každopádně budu spokojený, když se umístím zase v druhé desítce jako každý rok :-)
 
Fotečka východu slunce po závodu, kdy jsem měl již sbaleno a odjížděl jsem domů.