LPD 2018

01.08.2018 16:11

Pár foteček ze závodu:


Pár foteček ze závodu:

Tak po delší přestávce, jsem letos zase začal více jezdit na kopce. Tudíž i LPDčko jsem si nemohl nechat ujít. 

Kótu jsem si vybral kousek od chalupy s nadmořskou výškou 549m. Není to nic moc, ale chodí to odtud celkem dobře. Celkem jsem udělal 78 spojení a to s průměrem 109,2 Km na jedno spojení. Myslím si že na takovou malou výšku je to dobré. Nejdelší spojení mám 262Km a druhé 246Km. 

Takže už jen čekám zda dojde deník v pořádku a uvidíme na jakém místě budu. 

Pokud si mohu dovolit to nějak zhodnotit, tak závod byl zajímavý, některé spojení doslova vydřené, ale snad i platné. Rušení bylo víc než standardní a i tak se daly dělat dobrá spojení. Bouřky mne naštěstí obešly a tak jsem nemusel ani sundávat anténu. Jedna kontrolka byla absolutně hluchá a až v druhé polovině závodu se mi s ní podařilo udělat spojení. Závod jsem zvládnul bez spánku a dospal jsem to až v neděli. Trochu jsem si zase zavysílal a zazávodil. Pokud bude čas, chtěl bych ještě z té kóty udělat expedičku abych věděl kam všude to lítá, ale je to 50 na 50 s časem. Jinak mi vadil během závodu jeden nejmenovaný operátor co se prostě neumí chovat na pásmu. Jeho arogantní jednání a nedodržování čekání na kontrolky se dalo čekat. Bohužel se takto chová i z domácího QTH při expedicích a když jsem zjistil, že pojede LPDčko, úplně jsem se zděsil. No Borec z holomóca mne nezklamal, typicky přemazával a koktal a zmatkoval. Nejhorší je to, že on si neuvědomuje, že by dělal něco špatně a když jsem mu kdysi dávno něco vytknul, tak byl oheň na střeše. Takového člověka je lepší nechat být, on se umlátí sám, svojí blbostí. :-D No jo, holt i tací jsou mezi námi. 

Přidám pár foteček ze závodu:

 

 

Tady už svítalo.