LPD 2016

31.07.2016 15:23

Tak jsem se zase letos přihlásil na LPD a chtěl jsem vyzkoušet novou kótu. Rozhodoval jsem se mezi dvěma a když jsem zjistil, že mi posekli trávu na té bližší, bylo rozhodnuto. Protože ji mám necelých 20 km od domu. Nedělal jsem žádnou velkou přípravu, jen jídlo, pití a ventilátorek na moje ochlazování jsem si vzal navíc, jinak jsem to bral jako bych jel normálně vysílat. 

Bylo docela velké rušení, ale šlo to. Po půlnoci se zklidnilo i DX rušení. Jen asi tak okolo čtvrté hodiny raní začalo pršet a na některém izolátoru na blízkém VN vedení to začalo jiskřit, takže jsem měl místní rušení za 7 až 8 S. Ale po půl hodině se to začalo zklidňovat a tak jsem vydržel do úplného konce závodu.
Bilance závodu je: 
1. část: 33. spojení, 2 993 km a průměr na jedno spojení je 90,7 km
2. část: 36. spojení, 3 419 km a průměr na jedno spojení je 93,0 km 
Musím říci, že to jde na kótu s výškou 453 m. 
Bohužel se mi nepodařilo odeslat deník v pátek to nějak nešlo a povedlo se to až v sobotu. Tenhle šibeniční termín mi přijde ne fér. Pokud dotyční věděli dopředu, že pojedou na expedici, měli si zajistit někoho kdo by zbylé deníky zkontroloval a zařadil! 
Vím, že nejsem jediný, kdo měl problém se zasláním deníku. Pořadatel by se měl nad tímto problémem zamyslet a něco s tím udělat. 
No co, já si aspoň za vysílal a otestoval novou kótu.