LPD 2015

23.08.2015 17:45

Tak letos jsem se i já přihlásil na letní polní den. Bral jsem to spíš jako zkoušku jak mi to po delší době půjde a defakto testovně na expedici Lada. Udělal jsem si pár vychytávek do auta, abych měl volné ruce na psaní a vysílání. Jako kótu jsem zvolil Kočího kopec, jelikož je to dobrá kóta odkud to dobře chodí. Přijel jsem na místo asi půl hodiny před začátkem a tak bylo dost času na složení a odzkoušení antény. Počasí ale vypadalo nejistě a tak jsem zvolil anténu 1/2, jelikož se dá rychle složit, kdyby začlo bouřit. Během večera trochu sprchlo ale nic velkého, spíš to jenom skropilo prach. Škoda jen, že bylo velké rušení a chodilo všechno možné jenom né ty co jsem potřeboval. Pořád jsem doufal, že rušení ustoupí a udělám více spojení. Rušáky utichli, ale až někdy okolo druhé hodiny v noci, což byla síla. 

Každopádně první půlka závodu byla díky rušení slabá a já udělal jenom 24 spojení. Noční, druhá půlka závodu byla už lepší a tak jsem udělal 40 spojení. Ač jsem nepočítal s nějakým závratným umístěním, bylo z toho nakonec 17. místo v celkovém pořadí LPD. Docela mne to překvapilo když mipřišel mejlík, že si mám přijet do Holic pro diplom. 

Přidávám fotečku kam mi to chodilo a co jsem si za to 17. místo dovezl z Holic.